
people experience & employer branding
hoe beleven kandidaten & medewerkers hun reis doorheen je organisatie?
de 'juiste' medewerkers aantrekken & behouden, begint bij het bepalen van een waarheidsgetrouwe EVP, employer value proposition, nl. wat hebben wij als organisatie werkelijk (authentiek) en uniek (diversificatie) aan een medewerker te bieden op vlak van carrière, cultuur, werk zelf & arbeidsvoorwaarden, opdat deze bij ons wil komen & blijven werken?

unique identity
candidate


unique identity
company


benefits
candidate & company
vervolgens komt employer branding aan bod, nl. het consistent overbrengen en uitdragen van de EVP doorheen het ganse loopbaantraject (altijd) en overheen alle communicatiekanalen, zowel intern als extern (overal)
employer branding
employee journey

altijd

instroom
kandidaat

doorstroom
medewerker

uitstroom
ex-medewerker

overal

extern

intern

extern
communicatie
unique identity kan jou, geheel of deels, ondersteunen bij het uitwerken van volgend EVP-employer branding stappenplan

onderzoek & analyse


evp opstellen


aftoetsen
& bijsturen


employer branding


meten & opvolgen