people experience & employer branding
hoe beleven kandidaten & medewerkers hun reis doorheen je organisatie?
de 'juiste' medewerkers aantrekken & behouden, begint bij het bepalen van een waarheidsgetrouwe EVP, employer value proposition, nl. wat hebben wij als organisatie werkelijk (authentiek) en uniek (diversificatie) aan een medewerker te bieden op vlak van carrière, cultuur, werk zelf & arbeidsvoorwaarden, opdat deze bij ons wil komen & blijven werken?
unique identity
candidate
unique identity
company
benefits
candidate & company
vervolgens komt employer branding aan bod, nl. het consistent overbrengen en uitdragen van de EVP doorheen het ganse loopbaantraject (altijd) en overheen alle communicatiekanalen, zowel intern als extern (overal)
employer branding
employee journey
altijd
instroom
kandidaat
doorstroom
medewerker
uitstroom
ex-medewerker
overal
extern
intern
extern
communicatie
unique identity kan jou, geheel of deels, ondersteunen bij het uitwerken van volgend EVP-employer branding stappenplan
onderzoek & analyse
evp opstellen
aftoetsen
& bijsturen
employer branding
meten & opvolgen